Maviyesil121212 aslioztrkkk cuma günü 2 cm di pazar nişanım geldi pazartesi sabaha karşı doğum yaptım 😀
Sibelbilen11 aslioztrkkk 3 cm acılma dediler o çatı muaynesi tetiklemesi aksamına dogurttu tam aciklikla tabi ki plates yaptiim sancim geldikce ve 15 dkkada cok rahat dogurdum insallah butun hamislerimizin oyle guzel bir dogumu olur😍
tugbac aslioztrkkk öneriyorum, epiduralle olmasa ben doğuramazmışım.. çok büyük rahatlık. 2 gün igne yerleri acıdı, o da bebegi emzirirken zaten sırtı agrıyor insanın bir de iğne yeri olunca oraya da agrı yaptı ama inanın dayanılmayacak gibi değil
tmrskbr aslioztrkkk ben 2cm ile hastaneye yatış yapıldı bebeğim 4 kilo olduğu için kanala girmedi açılmam 2 cm de kaldı. O yüzden sezaryen oldum.
Ipeksila aslioztrkkk sabah 7 2 cm acilma vardi 10.30 4 cm oldu bu sürece kadar sancim yoktu suyum patlamasila sancim cogaldi 11 de 10 cm dogum basladi 5 saate dogdu size tavsiyem ayakta sancinizi cekin hatta yapabilirseniz Sandalyeden tutunarak cömelerek sicak suyu ile bilden asagi yikayin Rabbim bir nefeste kurtarsin
biimiyomyardimet aslioztrkkk 2 cm ile hastaneye gittim sabah 10′da, akşam 6′da doğum yaptım 🤭hayırlı doğumlar olsun inşallah 💓
Nurselihiranur aslioztrkkk cnm perina masajı yapmıyorsan yap mutlaka bn dikişsiz doğum yaptım yağları oluyor onlarla yapman lazım hadi hayırlısı bir avazda doğsun
Sarelinagis aslioztrkkk 38 haftada 1.5 cm acilmam vardı heran gelebilir dedi daha öncede erken doğum riskim olduğu için ben tam 41 hafta dolunca suni sancı ve propez yardımıyla doğurdum 😊😂 haftanız iyiyse pilates topunda hareket yapıp yürüyün hurma yiyin ve ananas suyu için açılma artar
Elifmoms aslioztrkkk ben sabah 10da 3 cm açılma ile gittim 5 gibi doğum yaptım. İkinci de de sabah 5te 4 cm açılma ile gittim 10.30da doğum yaptım 🤗 ama ikiside son zamanıydı artık 40 haftam bitmişti. Bazen erken zamanlar da 2 3 cm açılma ile bekleyenler de oluyor. Sancınız var mı son zamanınız mı?
aslioztrkkk Elifmoms 37+2 oldu sancım oluyor arada bir hafta içinde doğar inşallah diyorum 40lari görmek istemiyorum 😂