OZEL hastaneye goturdum once isikla bakti sadece . Gozunun renklimkisminda beyaz bir leke var bizim onemli bisey yok ama arkasina bakmadi capaya yonlendirdi ordanda randevu bulamadik zeynep kamilden aldik leke korkuttu baya burdada o sekilde bakildi birde agladiklari icin mecburen yapmalari gerekiyor ucu kalin goz kapaginin icine oturuyor