Gulzeynep inşallah sizin ki benim ki gibi degildir 18 ay bitti hala hala aynı sekilde uyanıyor perişanım emiyor emzirme bitene kadar böyle diyorlar 2 yasına kadar sabredicem🥲
Not: biraz dhaa buyusun soyle bi 9 aylık falan oldugunda gece beslenmesini kesin ben beceremedim her kalktıgında emzirdim simdi bu haldeyim