Minis 10 aydır kucağımızda çünkü ve bunu sadece eşime yapıyor eşime ağlıyor gidip ,bana neden.aglamiyor peki çünkü ben onunla oturup yerde oyun oynuyorum kucağıma alıp seviyorum ama evin içinde gezdirmiyorum ancak.esim.butun odaları gezdiriyor ona ve oda bunu istiyor her bebek bir değil maalesef ki .