Evet arkadaşlar bebekler sizce küçük aylardan itibaren nasıl yetiştirilmeli ? Çok ağlayan bebekler ister istemez bazen bağırıyoruz ve bu bebekleri etkiliyor daha çok ağlamaya başlıyorlar peki o sinırlı anlarınızda bebeklerinize bagirmamak için neler yapıyorsunuz ? İstediğini yaptırmak için uğraşan bebeklerinize nasıl vazgeciriyorsunuz ? Ve sürekli herşeyden sıkılan bebeklerinizi nasıl oyaliyorsunuz .evet internetden de bakındım birazda burada ki annelerden bilgiler almak istedim