Limoncekirdegii Merhaba kızlar Reglim 1 hafta gecikti. Nadir olur gecikmesi. 1 tane kızım var şu an bebek düşünmüyoruz aslında.Test sonucu böyle çıktı. Kızım da net belliydi. Şimdi buna göre hamilelik var mı sizce ? https://imgyukle.com/i/E0dwsq
VERA19 Limoncekirdegii Evet hamilelik var bence🤗 Şuan da hamileyim ve bu testin aynısıyla öğrendim hamile olduğumu
cocomelon33 Limoncekirdegii çok silik gördüm gibi oğlumda çok silikken öğrenmiştim adetten 3 gün önce
elifizm tatlibiranneo fotoğrafa yansımamığ pek ama siz eğer silik bir çizgi görüyorsanız evet gebesiniz yüksek ihtimal
Limoncekirdegii elifizm Sabah yaptım testi biraz önce atacaktım silik bir çizgi fark ettim. Sabah fark etmemiştim o kadar belli belirsiz.
Limoncekirdegii Glsn7581 ben bunu beğendim 😀 isteğim bu yönde tabii ama tersiyse de hayırlısı diyeyim.
Limoncekirdegii 150421Elis ben net bir çizgi aradım sanırım bunu fark etmemiş de olabilirim. Bir fikrim yok. Ben testi sabah yaptım akşam atacakken fark ettim.
Limoncekirdegii Hemsireannis isteğim bu yönde. İnşaAllah değilimdir. Çünkü 14 aylık bir kızım var. Onunla ilgilenmem gerek.
BalBademmmmmm Limoncekirdegii Ben bu şekilde 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama kuzenimde de sizin yaptığınız test markası aynı şekilde çıktı hamile değildi. Bu test genelde zaman geçince 2 çizgi çıkarıyor. Bence değilsiniz ama yine de kan verseniz daha kesin olur
Limoncekirdegii BalBademmmmmm içime su serpildi şu an. Teşekkür ediyorum. Bir 2-3 gün daha bekleyip yapacağım inşaAllah dediğinizi
Nesizade Limoncekirdegii valla bacım bende aynı durumdayım ve test almaya korkuyorum ;( ayrıca benim hamileliğim de de böyle çıkmıştı yeni olduğu için 2.çizgi silik ..korunmuyor muydunuz sorması ayıp olmasın
Limoncekirdegii Nesizade benim de olduysa yenidir. Yani çizgi silik olabilir. Korunuyorduk da bir kaza oldu işte 😐
VERA19 Limoncekirdegii Bende emin olamamıştım hamile olup olmadığıma🥲 2 gün sonra tekrar test yaptım daha belirgindi
Sandall_ Limoncekirdegii bir hafta gecikmesine rağmen çizgi yok denecek kdr az ve bekletilmiş kurumuş.. bence yok hayrlisi olsin