geceuyumayanne1 biZimde 2 3 hafta kadar oldu cıkalı 9 aylıj olduğunda tam ama eziyet ettirdi resmen baska gelen giden yok daha bakalım heycanla bekliyoruz🙈 toz yada jel bizim doktorumuz önermedi ek gıda döneminde olan bebeklerin agzını uyusturduğundan yemeklerini yiyemezler ve boğulmalara sebebiyet verebilir demişti biz hic bisicik kullanmadık