geceuyumayanne1 Kızım 9 aylık bugün alttan ilk dişimiz çıktı 🌸 bundan sonra peşpeşe mı çıkar dişleri aralıksız acaba tetagil kullanıyorum sizce rahatlatır mı bebeğimi .
incitanesii geceuyumayanne1 benim kızım 5 buçuk aylıkken çıkardı alttann2 tane şimdi 7 buçuk aylık alt yanlardan gelcek sanırım ama 1 aydır çektiriyor 🥲 bende tetagil kullanıyorum çok rahatlatıyor
AyazMerve geceuyumayanne1 oğlumun 6 aylıkken 4 dişi birden çıktı , sonraki dişi 11 aylıkken falan çıktı 😅😅 zorlayıcı geçirdik hala da geçiriyoruz . İnşallah sağlıcakla geçsin 🙏
Derya-Anne geceuyumayanne1 benim oğlumda 8 ay 4 günlük dün akşamüstü gibi patladı dişimiz çocuğum 1 haftadır akşam uykusu uyumuyodu bundanmış demekki kızımda tam 8 buçuk aylıkken çıkarmıştı ilk dişini
geceuyumayanne1 incitanesii maşallah baya erken çıkarmış inci gibi dişleri olsun inşallah baya hzuurusz oluyorlar inslalah bu dönemide sorunsuz bı şekilde atlatırız 🤗
Busemehmetbora incitanesii merhaba benım bebegımde alt dısları sertlesmıs dr oyle soyleso 5 aylık sızde belırtılse nasıldı
incitanesii Busemehmetbora huzursuzluk sürekli meme emme isteği el ağızda tutabildiği herşeyi kemirmeye çalışıyordu
geceuyumayanne1 Derya-Anne Malesef diş çok huzursuzluklar yapıyor ya salyasi çok akıyor sürekli mızmız zor bı surec
geceuyumayanne1 haziran6 teşekkür ederim canım siZede hayırlı olsun diğer dişini çıkardığı dişin yanindanmi çıkardı
geceuyumayanne1 pasaannesiyim diş çıkarma döneminde bebeği çok rahatlatıyor canım tetagil toz şeklinde kutunun içerisinde alıp bebeğine uyguluyorsun eczanede satılıyor
incitanesii kskfrd küçük bir paket içinde toz oluyor onu açıp ağzına döküyorsunuz hemen eriyor zaten rahatlatıyor bebeği
geceuyumayanne1 Anakralice48 bizimkide tam.boyle küçücük çok heyecanlandım görünce çok farklı duygular 😂
EfosMoM geceuyumayanne1 Tebrikler canim♥️ benim kiz 4 ay 25 gunluk damaği kasiniyor eline ne aliyorsa agzina goturuyo sinirleniyo acaba fis belirtisimi
geceuyumayanne1 EfosMoM teşekkür ederim canım 😘 evet diş çıkarma belirtisi benim kız hala böyle yakındır diş çıkarması😍
Halimea geceuyumayanne1 ya masallah hayırlı olsun küçük disleri🦷 sıra sıra inci gibi dişleri olur insallah . Bizimde buyuk oglum 4 ay 16 gunluken 2 disi çıkmıştı ortanca oglum 5 ay 20 gunlukken ilk disini çıkardı kızim 5 aylik şislik var ama daha patlamadı 🤗
Halimea geceuyumayanne1 evet bu ay çok huysuz elli ağzında surekli ağlıyo, süt veriyorum içmiyo insallah hemen gecen bu aylarımız 🤗