Miniminnakbebe canım biz bir numara büyük bez bağladık bardağa falan gerek kalmadı. Doktorumuz bu şekilde yaptırdu.yalnızca Krem sürerken deriyi yukarı çekip öyle sürmen gerek. Geri çekmeye dikişler dökülene kadar ve sonrasında da devAm etmen lazım. Küçük oldukları için deri yapışabilir ve tekrar operasyon gerekebilir ileride.