Melek_EslemNur bizde öyle canım kızım 500 grdan fazla verdi çocuk her ağladığında emzirdim her ağladığında emzirdim atıştırma bebeği olmuş sık sık emmekten sütün yağlı kısmına ulaşamadan doyuyo haliyle e oda gazı arttırıyomuş sürekli emdikçe daha çok kaka tapıyo çocuk emmekten kak yapmaktan uyuyamıyordu bide bebeklerin ağlamaları farklı oluyormuş her ağladığında emzirince ağlaması tek tipe dönüşüyomuş nasılsa beni anlamıyolar diye okuya okuya bu sonuçlara ulaştım ben şimdi mutluyuz daha fazla uyutmaya çalışıyorum farkettim ki yorgun oluncada ağlıyo tabi alerjimiz tutmazsa tutarsa bütün düzen kayıyo