Merhaba kizlar benim kızım 2 ay 9 günlük normal dogum yaptim ama sütüm 2nci gün geldi ama öyle güldür güldür gelmedi gayet normal veya az yani neyse bebegim doğduğundan beri meme yi en fazla 10 dk yer yedikten sonra da uykuya hemen geçmiyor aranmaya devam ediyor emzik agzina verince cok ac gibi saldırıyor 2nci ayina girdiğinden beri artti haliyle bende mama takviyesi e baslamistim sütümün yetmediğini düşünerek simdi bakiyorum deniyorum süt sadece veriyorum doymuyor uyusa 5dk sonra kalkiyor mama veriyorum tam doyduğu anlaşılıyor biraz gaz dan hemen yatamiyot ama rahat ediyor sanki emzigi agzina almıyor bile yani diyeceğim o ki ben hala süt yetmiyor diyorum mama ya devam ediyorum ve gün geçtikçe mamayi arttirdigimi fark ettim sizce doğru mu yapiyorum kafam karışık buraya da karisik yazmis olabilirim kusura bakmayin