Öncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyütün evladınızı inşallah 🤲 Bu sürecin geçici olduğunu çevrendeki herkes diyordur bana da diyorlardı ama nasıl geçeceğini demiyorlardı ben diyeyim sana bu süreç geçene kadar geleceği geçmişi çok düşünme hep an’da kalmaya çalış olur mu ve zaman geçtikçe eski hayatında özlemini duyduğun ne varsa bebeğinle beraber yapmaya başladığında anne olduğunu hissediyorsun ve önceden yaptığın ne varsa aslında onunla yapabildiğinde anlam kazanıyor eskiyi düşünmemeye hatta onsuz bir hayatı düşünmemeye başlıyorsun eşinle bol bol sarılın ve fırsat buldukça da bebeğinizle beraber dışarı çıkın çıkamıyorsanız bebeğinle ilgili her gün yeni bir anı koy derim ben böyle geçirebildim bu arada ben de çok taze bir anneyim 😊 ve 6 hafta veya 40 gün diyorlar ya inan ki o süre geçince kendini artık beğenmeye başlıyor insan ve yeni hayatına alışmış oluyor artık