Dilaraevin kuzum ben orda yaptım 7 cm açıklıkla gittim yine kestiler 10 yakın dikisim var iç dış olarak kanamam çok çok oldu 3 4 saat onunla ugrasildi o arada oğlum hasta oldu soğuktan gece peteği kapattılar soğuktan bebeğim hastalandı ve halen hasta
Haftasonu doğum yaptım hafta içi doğum raporu vereceklerdi kaç gün geçti daha hazırlamamışlardı doktorların bir birinden haberleri bile yok
4 5 gün sonra çocuğu kontrole götürdük maff ettiler oğlumu dün de aramışlar işitme testini yapmayı unutmuşuz tekrar getirmelisiniz diye gitsek yine para fiş kesilecek artık ağzına geleni söyledi eşim
BİLDİĞİN PARA AVCISI SULTAN HASTANESİ DEVLETE GİT YEMİN EDERİM DAHA İYİ