Cinarefem çok haklısınız bende hastaneyi sevmiyorum..Ali bey gibi kaliteli bi dr neden orda anlamıyorum..Ama cocuklara zaten sadece takip ve tetkik yapıyorum.ameliyat ve doğum olsa asla yapmam orda siz iyi cesaret etmişsiniz..çok dr gezdim ali bey bilgili iletişimi güzel hekim zor bulurum ..Inşallah sizde iyi birini bulursunuz.