Raupe edebilir benimde öyle oluyordu bide mantar sistit bazen karışıyordu ikisi aynı anda oluyordu çok zorlandım hamileyken de sirekli oldum. Ama doğumdan sonra çok şüküt olmadı ya.ama nerdeyse iki sene çektim eczaneden probiyotik aldım toz yogurtların içine karıştırdım hem sistite iyi geliyormuş hemde antibiyotikten dolayı bozulan bagırsak florasına. Doktor önermişti