Raupe 10 yaşında adet gördüm ve başladı bu serüven açıkçası gitmediğim doktor kalmadi bekarken hepsi evlenmen lazim alttan bakabilmemiz için derdiler yemin ediyorum evlendikten sonra ertesi gün koştum resmen doktora artık çarem var diye yine Aa hiçte bir şey yok filan dedi öyle kaldi doğum yaptim şuan daha baska seylerden tedavi görüyorum 4 aylik tedavi verdi onu uyguluyorum şuan bakalim ama çözüm cidden yok