Oglusm satıcısına bak bende trendyoldan almıştım bitmek üzere hatta yine alcam altta yuvarlak bişeyi var her kol altı için iki kere döndürmen yeterli cıkanı sür hemen giyinme efsane bişey valla bunca zaman günlük pes yapıştırıyodum kıyafetime teri Alsın dıye onu kullandıgımdan beri hiç ihtiyaç duymuyorum bende cok terleyen bi insanım