Oglusm tereson diye bir şey var, 4-5 gün kullandıktan sonra etki ediyor. Koltuk altı tamamen kuru kalıyor. Bazen canım sıkılınca o görüntüden kullanıyorum özellikle yazları. Fakat sürekli kullanımda zararı olabilir diyorlar alüminyum içerdiği için. Bir de şey var ordan çıkamayan ter bıyık üstünden bile çıkmaya çalışıyor, belinizin üst kısmı hatta hava çok sıcaksa bacaklardan bile çıkabiliyor ama koltuk altı tamamen kuru kalıyor. Çok rahatsız oluyorsanız deneyebilirsiniz.