alptoyyy bence gözünüzde büyütmeden önce bir deneyin, ben oğlumun odasını 27aylıkken ayırdım ve o zamana kadar eşim salonda biz oğlumla yatak odasında beraber yatıyorduk🙊zor olur diye düşünüyordum ama bir akşam erkenden uyuya kaldı odasına yatırdım, tabi bizim emzirme veya gece beslenmesi olayımız da olmadığı için hiç uyanmadı. Ertesi gün öğlen uykusunda da burası senin odan artık burda uyuyacaksın annecim dedim, uyuyana kadar elini tutup başında bekledim, hemen o akşamdan itibaren uyuyacağız dediğimde direkt odasına gitmeye başladı, demem o ki belki de düşündüğünüz kadar zor olmayacaktır ☺️