alptoyyy Bizim oda hazırlığımız, yatağını eşim yaptığı için biraz uzun sürdü 😂 O sürede odasına gir çık alıştı aslında. Odasını beraber hazırladık işte yatağı dolabı vs hep yanımdaydı. Gece oraya yatırdım ve sabaha kadar uyuyamadım o mışıl mışııçl uyudu. Odası zaten yanınızdaki odadır. Kapısını ve sizin kapınızı açık bırakın uyandığında gelir zaten. Odasına değil ama Hole gece lambası öneririm. Ben bide karartma perde kullanıyorum. 15 aylıktı odasını ayırdığımda şimdi 23 aylık.
Küçük oğlum doğalı benimki gece 4 5 gibi uyanır yastığını kapar gelir aramıza yatar babasıyla. Öncesinde deliksiz uyurdu.