Urasege Jument aayy eşimin yemin töreninde soğuktan dizlerimin bağı çözülmüştü ama abartı falan değil gerçekten çözülmüştü düştüm resmen yığıldım🤣🤣 kışı soğuktan ölmeden nasıl geçiriyorsınız orada yaa🤣
Jument Urasege valla mecburi olmadıkça dışarı çıkmıyoruz. Evde üşüyünce de kombiyi artıyoruz. Öyle yaşayıp gidiyoruz işte🤣
Esra_Deva Acee telaşı, koşturmacası, kalabalığı yoruyor artık. 72 milletten insan doldu her yer nefes alınmıyor. Türkçe konuşan azınlıkta kaldık. Adım atmak para vs vs
Taskrn17 1balkizannesi Mersinin neresinden 😊 Bende Mersin/Tarsus ama Vanda yaşıyorum 😊 Memleketimi çok özlüyorum 😍
dfn_2106 tenceretavakuskana bnm durum karisik. Oberösterreich de dogdum is icin istanbula geldim, sonra evlendim kaldim burada. Avusturya‘yi özlüyorum :( tokatli kolsumuz vardi, dönercilerdi ..