Deletedmom_22 Acee Acee bilmiyorum 🤷🏻♀️ sadece bir kere gittik evlendiğimizden beri , onda da 1 ay falan kalmıştık 😅 Sık gidemiyoruz eşimin yoğun işi nedeniyle 🙂
Ipeksila Visnelivotka ama gurbetlik cok zor 😒 simdi kimsem yok bayram geliyor dogum yapiyorsun naz yapacagin annen bile gelemliyor kötü olsan bile herseye iyiyim diyorsun ama bizide Kader sürüklemis buraya
Acee Deletedmom_22 evlilik nedzni ile gittim😁😁6 senedir burdayim parisi neden bilmem ama hic merak etmiyorum😂aklim hâlâ trde
Acee begonvilkokusu 😂😂😂bende oyle dusunuyodum kendimi birden fransada buldumm🤣🤣🤣simdide burdan cikamicam saniyorum
Glsn1 Ipeksila aman bizim var da noluyor bacım bizde yurt dışına kaçma peşindeyiz Türkiye de yaşanmaz
Visnelivotka Ipeksila Ben burda olduğum halde gırbetlik çekiyorum yarım saatlik yoldalar halbuki kader bizi mahkum bırakıyor keşke bizi de alsaa sürüklese şöyle bi almanyaya fransaya ingiltereye 🥹🥹