Pandispanya canım öncelikle sağım 2 saatte bir olacak gece gündüz. Ben sağım yaparken sadece uyuyordum yemek yiyordum ve sağım yapıyordum çok yorucu bir süreç destekçin olsun 1 haftada geliyor. İlk başta damla bile gelmedi bnm kan geldi hep. Dur madde yazayım daha kolay.
- tuz limon nanae baharat yok
- 2 saatte bir bebeğin fotoraflarına bakarak sağım(hormon salgılancak önemli)
- Emziriken bebeği sev sürekli hormon salgılansı
- stres yok bol su en az 3 lt emzirdikten sonra mutlaka iki bardak olcak şekilde
- eğer bebeğinin alerjisi yoksa bolca et süt alerji varsa kuzu eti yukaf rezene kuru fasulye (gaz yapar dersen leblebi de olur)
- Gece en en azından mutlaka prolaktin hormonunun salgılandığı 4-7 arası ve sabah7-9 arası mutlaka sağım
7.Sağımda gelmezse bebek sütü çekmiştir tek göğüs emzir diğerini sağ
akşama doğru süt azalr sağımda korkma çünkğ gece uykusuna geçiş ve bebeğin hazmını rahatalatmak için öle geliyormuş
bebeğinin acıktığına emin ol bez iyiyse sütü dert etme yetiyodur ve mamayı biberonla verme bırakıyorlar emmeyi benimki bir iki biberon verişte almadı memeyi sen misin almayan ddm vermedim biberon kaşıkla verdim acıkınca emiyorlar cak cak korkma acıkmasından baktın bezi azalıyo verirsin yine mama
1 hafta sonra geldi böylece sütüm sonra gene gitti 2 gün aç kaldım bebeğim durmadı alerjisi varmış aynılarını yaptım yine geldi😂