Deletedmom_32 bende aynen öyle uyutuyorum bizimde bebek uyutucu programı var orda pışpış+süpürge sesi var hafif hafif sallıyorum ayağımda bide onu açıyorum. Gece kundak yapıyorum gündüz elini ben tutuyorum. Zaten pışpış süpürgeyi duyunca artık direkt gözlerini kapatıyor çok kriz anında değilse.