Sedaf Eceguldemir55 evet evet çok fazla tuketilmiyo inan ben hemen 3 numaraya geçtim 272 tane baby turco aldım elimdekileri bitirince 4 e geçicem büyük olursa bir iki paket marketten alırım dedim.
iki_tospik_annesiii Eceguldemir55 aynen cnm şimdilik öyle yap. Zaten daha doğuma warmış o zmn ayarlarsın ☺️ Sağlıkla gelsin inşallah 🙏♥️
RainOverMe Molfix kullanmıstım, 3735 dogdu 100 adet 1 beden, 200 adet 2 beden kullandım. Gunde 4-5 tane. Cok nadir birkac defa 6-7 adet bez kullandım.
Sedacyln Eceguldemir55 şuan 2 aylığız 10 marttan beri 2 numara kullanıyoruz 300 adet kullandık.haftaya 60 adet bez gidiyoe tam bir paket.migors minies marka kullanıyorum
Eceguldemir55 Mihrimahim16 dimi çok iyi hatırlamıyorum ama 5 beden zaten ömürlük oluyor 4 de en çok kullanılandjr herhalde 😁
incimng Eceguldemir55 bezi önceden stoklamak avantaj bence. Bebeğim 4. Ayına girdi hala stoktan kullanıyorum ve çok uyguna almıştım bezleri. 2 numara 150 200 civarı alın bence, hatta bebeğiniz kilosu yüksekse daha az bile olabilir. Zaten 3 numara 4-10 kg