Eceguldemir55 ben içinde 20 tane olan yeni doğan, yaklaşık 40 tane olan 2 numara bez aldım gerisini hep 3 numara aldım ama inan 2 numarayı bitirene kadar canım çıktı küçük gelip sürekli dışlıyordu onu gündüz kullandım 2 saatte bir altını aldım 3 numarayı gece kullandım da öyle bitirdim. 20 li paketlerden birer tane al yeter bitince yine küçük paket alırsın