Poyraztaha 2-3 ay sürdü canim özellikle gece deli gibi ağladı küçük bebek gibi 3 saate bir uyanıp istiyordu çok zor oldu şimdi sırada emzik var 1 hafta onda da aynı şeyi yaptı altına kaçırmayan çocuk altına kaçırmaya başladı emzige geri dönünce tüm sorun çözüldü ramazandan sonra da emziği biraktiricam ne şekilde olursa olsun keşke emseydi diyorum bazen hep kanayan yaram olarak kalacak bu da