Bir yakınımın çocuğu da aynı durumda. Sosyal ve uysal bir çocuk. Konuşuyor ve her şeyin farkında. Sabah sadece bir çeşit çorba içiyor, yemek olarak da makarna yiyor. Denemedikleri yöntem gitmedikleri pedagog kalmadı. Gittikleri her pedagog da zorlamamalarını tavsiye etti. Düşünün ki bu çocuğa arkadaşlarıyla birlikte doğum günü partisi düzenlediler, mumlarını üflediği pastayı yemedi. Allah sabır versin, umarım çözülür.