Rainnnn benim oğlum 2 ay emdi sonra bıraktı bidaha da ne yaptıysam almadı farklı emzik aldım tuttu sonra geri bıraktı. Ben de pes etmiştim artık emziği oyuncak niyetine eline veriyordum ağzına alıyordu ısırıyordu 10 aylık oldu baktım emiyor emziği tutmadın da şimdi mi aklın başına geldi diye aldım elinden vermedim bidaha 😂 emzik hayat kurtarır bayılırım emzik emen bebeğe 😂