Kızlar oğlum 5 aydır çok emzik emerdi şuan emmiyor tiksiniyor ya tekrar alıştırmak istiyorum yardım lütfen. Dünde bu postu açtım kimse yazmadı bilen yokmu?
NEDEN EMZİK VERİYOSUN DİYENLER bebeğim kolik bebekti ve emziksiz uyumuyordu ben memnunum bu yüzden emzik vermeyin diyecekler yazmasın 😂