EEsseee Kuzeymiram Kuzeymiram bizde yan etkisi olmadı kendimden yola çıkarak ne zaman ağrım oluyor diye düşünerek aşıdan 4 saat sonra çay kaşığıyla calpol verdim amacım ateşi düşürmek değil ağrıyı hafifletmekti bence ise yaradı
Kuzeymiram EEsseee arqda ayagi aciyor bnde unutuyorum acitiyorum ya ama ilac vermedim insallah gecede atesi cikmazsa cok iyi olur
Kuzeymiram DurununAnnesiiii sabah bizde yaptirdik cok sukur suan bir sknti yok o uuzdennilac vermedim sadece bacagi aciyor