Kuzeymiram Kizlar sabah 6. Ay asisini yapmaya goturucem saglik ocagina . 6. Ay asisi hakkinda kotu setler okudum ya nasil geciyor cokmu kötü geciyor huzursuzluk aglamak falan yaptiranlar bi yazabikirmi
a010101 Kuzeymiram cuma günü yaptırdım bizim hep diğer aşılar ateşli geçti şurup verip götürdüm çok şükür birşey olmadı canım
Linailkay Kuzeymiram bizimde ayın 20 sinde 6. Ay aşısı bünyeden bünyeye değişiyor canım ateş olayı mesela bizde sadce 4. Ay aşısı ateş yaptı çoğu bebeklerde yapmamış
alyaninannesi1 Kuzeymiram Diğer Aşılarında Hiç etkilenmedi kızım fakat 6. Ay aşısında ateşlendi huysuzlandı mağlesef biraz ağır geçti
Kuzeymiram a010101 ya cocugum oluyordu bilmem ne gibi yorumlar gorunce aşiri koktum bu kadınlar kl bu varya orda . Bide bisey dicem ben bi kac ay once calpol almistim bi kere kullandim dolapta soguktq duruyor. Yarin atesi olsa icirebiliyormuyum bozulmamistir demi
Kuzeymiram Linailkay bizdede bitane asi ates yapmisti ama kotu yorumlar gorunce korktum insallah rahat atlatir bebeisler
a010101 Kuzeymiram 2 ay aşısında aldım ben serin yerde odada duruyor son kullanma tarihine kadar kullanılıyor diye biliyorum şekerlenme yaparsa kullanmayın diyorlar
Vldnkrgl Kuzeymiram bizde hiç bişey yapmadı. Ateşi çıkarsa calpol verim. Ateşi yokken önden tedbir için şurup verirseniz aşının etkisii azalıe diye duymuştum
EEsseee Kuzeymiram Kuzeymiram bizde yan etkisi olmadı kendimden yola çıkarak ne zaman ağrım oluyor diye düşünerek aşıdan 4 saat sonra çay kaşığıyla calpol verdim amacım ateşi düşürmek değil ağrıyı hafifletmekti bence ise yaradı
Kuzeymiram alyaninannesi1 ay oylemi ya insallah oyle olmaz zaten huysuz bir bebek bide oyle olsa oruclu oruclu yandim
Liyaninannesiiii Kuzeymiram 10 gün önce yaptırdım şükür hiç bisey olmadı ilaçta vermedim. Tavsiyem sizde ateş filan olmadıkça vermeyin
DurununAnnesiiii Kuzeymiram bende sabah yaptıdım 6. Ay aşısını eve gelince biraz şurup verdim bakalım nasıl geçecek. Bide diş çıkarıyo onunda huzursuzlugu var inşallah aşı çok etkilemez
Kuzeymiram DurununAnnesiiii sabah bizde yaptirdik cok sukur suan bir sknti yok o uuzdennilac vermedim sadece bacagi aciyor