Zara58 evet evet hemde cok yıpratıcı iki kaşık yiyince doydu o istemiyor diyorlar ama bebeğimin aç veya tok olduğunu ben biliyorum böyle boğazlarını sıkasım geliyo zaten yemiyo onun stresi üstümde bide çevredeki cok bilmiş insanlar böyle cok yordu yA bazen sabah olsun istemşyorum maraton başlıyor ne yapsam diye düşün düşün sonra yap yemesin sonra aç oldugınj biliyorsun başka birşey yapıyorsun onu da yemez akşama kadar mutfaktan çıkma bide cocuk aç kalsin böyle kafayi yicem az kaldi