8 aylık bebeğim mama içmek istemiyor hasta değil normalde de böyle zaten 4 buçuk aya kadar zar zor emzirdim bıraktı emmedi çokda güzel sütüm varken sağım yaptım onu bile içmedi mama devam ediyoruz ama günde 200 cc mama ancak içiyor zorla oda napacağımı şaşırdım hipp kullanıyorum aptamil denedim onu hiç ama hiç içmek istemedi ;( napıcam ya varmı başına gelen yardım :(