Benim kızım 2.5 aylık ayak parmağı beli ve başında var. Bende sürekli korkup üzülüyordum 4 farklı doktor gördü çok riskli yerlerde olmadığın 6 ay 1 yaş aralığında gerileyebileceğini söyledi hepsi bekliyorum. Allah başka dert vermesin zararsız tedavisi olan bişey çok şükür sizlerde sıkmayın canınızı ☺️