İki aylık kızım kolunda doğuştan kırmızı bir leke var çilek hemanjiyom olduğunu söyledi doktor takip altında olacakmış ama doktorun biri 1 yaşında diğeri 5 yaşına kadar geçebilir geçmezse lazerle kaybederiz falan denildi yaşayan var mı bu durumu iz kalır mı ki🤦🏻♀️