Bal-Kaymak keşke bir şifası olsa bu saç dökülmesinin. Benimde aşırı derecede dööküliyor saçlarım hep örülü az kaldı kısacık kestiricem. Hep açıldı sağ sol , saçımı ortadan 2ye ayırıp gizliyorum. Eczaneden biotin içeren şampuan istedim 99liraua bir şey önerdi adını hatırlamıyorum kullanıyorum 2 kere yıkadım daha şu an aynı