İyi geceler kızlar. Bu sefer kendim için bir sorum var. Benim saçlarım aşırı dökülüyor. Daha öncelerde de dökülme oluyordu ama doğumdan sonra artık önüne geçemiyorum. 21 aylık oldu oğlum düzelmiyor saçlarım. Doğum sonrası dökülmeleri için bi şampuan krem seti buldum internetten araştırıp ama aranızda kullanan var mı merak ettim. Etkili mi gerçekten yoksa reklam ürünü mü ? Ürünün fotosunu ekliyorum. Saçlarım boyalı ve yağlı bir yapısı var . Bu ürün seti benim saç tipime uygun.
