Nessay ilk doğduğunda tahlil verdik gece yarısı dr aradı bebeği hemen hastaneye getirim enfeksiyon cok yüksek yoğunbakıma girecek 20gün diye. Hemen gittik ama doktor gelmemiş telefonla bana bebeği yoğunbakımın kapısında herhangi bi hemşireye teslım edin dedi şok olduk bu sorumsuzluğa sanki bi eşya bırakıyoruz. Sonra tabi hemen aldık cocugu baska bir doktora gittik de evet cok yüksek ama bikaç gün anne sütü ve mama ile fazla fazla besleyip atmasını sağlayalım dedi gerçektende 2gün sonra temiz çıktı.ama şimdi soyleyince yine şüphe düştü içime tekrar baktıracağım yarın tesekkür ederim