Arkadaslar kadfam cok karışık. Oğlum 2920gr doğru hastaneden cıkarkwn 2600e düştü. Eve geldiğimiz günün aksamı idrarından kan geldi bu bikaç gün sürdü dr yetersiz beslenmede bu durumun meydana gelebileceğini söyledi. Neyse bu durum kosa sürdü düzeldi. Sonra aylık muayenede doktorumuz kalp ve solunum hızlı çocuk kardiyoloğu görsün dedi. Neyse götürdük oda dedi ki bebeğiniz kalbi delik zamanla kapanacaktır fakat kalp sağda🤦🏽♀️💕 kardiyoloğun odasından çıkarken bu sefer oda dedi ki bebeğinizin kafa çapı küçük mikrosefali olabilir çocuk nöroloğuna götürün. Bu arada oğlumuz daha 1aylıktı. Nörolog mr istedi çekildi kafa çapı evet küçük ama sütunlar açık kafa büyüyecek problem yok dendi( doğum çapı 33cm) ama baska bi durum var curpus collusum diye bir doku olması gerekir beyinde onu göremiyoruz dedi🤯🤯 tekrar mr istendi bu dokudan nokta kadar bile görsek korkmaya gerek yok o gelişecek normal boyuta gelecektir dedi. Mr sonucunda ön kısım tam olarak görünüyor arka kısım ince kalmış olarak görünüyor.nöroloğumuz sonucu beğebdi sıkıntı yok dedi ama oğlumu incelediğimde tuhaflıklar hissediyoım. Herseyden once cocuk ne yaptıysam kilo alamıyor. Bugun 3aylık oldu 3400gr anne sütü alıyor aktif sekilde arada mama verıyoruz ama sevmıyo zorla yediriyorum. Ve sürekli yukarı bakıyor ama basını kaldırara değilim gözbebeklerini yukarı kaydırıyor. Anlamadım acaba her doktor bişey soyledi diye kuruntuyla cocuğu cok mu inceliyorum bilemedim. Bugunde nöbetçi dr bulup götürdüm ve gen testi istedi. İçimi bir hzün kapladı testin sonucu ya kötü gelirse diye yaptırsam mı yaptırmasam mı bilemedim. Sakaryada yasıyoruz ınanın bir tane dr yok düzgün ilgilenen hangısıne gitsek hiçbirsey yapmadan gelişimi takıp edelim bo dahakı ay tekrar bakalım deyp gonderiyprlar cocuk oyle diye diye 3aylık oldu hala bi akıl veren doktor yok. İzmit istanbulda yasayanlar iyi dr tavsiyeniz varsa oralara gelebilirim. Çok uZun oldu okuduysanız hakkınızı helal edin ama annelik zor gerçekten çözüm arıyorum bende