secoz Elisamomceren aynı şeyleri yaşadım 19 gün yoğum bakımda kaldı hergün süt sağıp götürdüm eve gelince göğüs ucu silikonuyla emzirdim biberona benzediği için alıyor hemen 2ay onunla aldı çenesi kuvvetlenince onu bıraktık 🥳 denemediysen dene
Elisamomceren yazgulu123 aynen bende öyleyim birde vakit olmuyor ki ya sürekli göğüs dışarıda gezemiyoruz😄 annem yardımcı oluyor o da hasta kadın sürekli yüklenemiyor insan sizin bebiş de mi emmiyor hala