Doğduğunda kızım meme ucumu tutamadı yara yaptı hep 1 ay biberonla verdim sütümü. Sonra 4 aylığa kadar iştahla emdi 5. Ay 1 kere ateşlendi o ateile beraber memeyi attı. Şuan 7 ay 10 günlük neredeyse 2ay mücadele ettim yoruldum. Sağıp vermeyidenedim mide bulandırmaya başladı. 1 gaftadır attı memeyi tamamen. Hiç birşekilde emmiyor. Çok üzülüyorum ama 6ay sütümü aldı o konuda içim rahat.