Omurbebek büyük kızım 1 ayı doldurduktan sonra tuttu küçüğe de aynı dönemde verdim tutmadı, bende istemiyordum emzik tutmasını, büyük kızım tekraremzik isterse diye. 17 aylık oldu emziğin eksikliğini çok nadir hissetmişimdir. Sürekli evde iseniz, kalabalık, ses, ışık vs derken rahatsız olmuştur, ondan da huysuzlanır