Omurbebek canım çok kolay oldu. Ben sadece uyurken ve dışarı çıktığımda veriyordum. Uyurken emziği bıraktığında tekrar vermedim, alışmasın diye sadece dalana kadar tutuyordu. Dışarıda da ağlayınca verdim. Normal günlük vermedim hiç 1 yaşında artık dişleri çıkmaya başlayınca hiç vermedim oda istemedi . Şimdi görünce alıyor oyun olsun diye ağzına atıyor bırakıyor. 17 aylık şuan