Ask_kokulu_yavrum ben orda doğum yapmıştım normal kontörle gelip öyle bakıp gitmişti bende eşimde bu neydi şimdi ya demiştik cünkü kısa bir açıklama yapmıştı o kadar sonra bebek 1 aylıkken falan akşam acilden giriş yaptık ve ben cok gergindim hem sakinliği hem acıklayıcılıgı cok iyiydi ve o gün demişti AA Anwar bebek burda doğmuştu demi diye aslında o kısa bakıp çıkması cocugu ciddiye almadığından değilmiş bebegi aklında tutması beni cok şaşırtmıştı ve o günden sonra hep oraya kontrole gitmeye başladık ve her gidişimizde önceki ay ki gelişmeleri bile aklında tutuyor ve olimpostaki Basak gözüme götürmüştüm acil durum icin numaranızı alabilir miyim diye sordum instadan yazın demişti Mehmet güneş e sormadan numarasını verdi ve saat kaç olursa olsun acil durumlarda iletişime geçebileceğimi söylemişti ve yurtdışına cok sık çıkıyorum o yüzden wpden falan hep iletişime geçiyorum her hangi bir sorum olduğunda soruyorum ve hep açıklıyor ama diğer hastanede soru bile soramıyorduk hadi cocuk iyi havaları vardı ve ilk anneliğim oldugu için tabiki sorularım olması cok normal
Ama çocuğunuzu lütfen güvendiğiniz ve çocukları sever bir doktora emanet ediniz umarım içiniz rahat edebilecek bir doktor bulabilirsiniz cünkü çocuk doktoru cok önemli ☺️