Bizde ilk muayenemizde ecem hanıma gittik kötü bir doktor diyemem ama enerjisi hoşuma gitmedi ve gereksiz bir kalabalık var randevulu olduğun halde bekleme süresi oluyor ikinci kontrolümüzde kepez devlet hastanesi Neslihan hanımdan randevu aldık gerçekten aşırı ilgili, sakin ve güleryüzlü bir doktor.