Oglumgoktug çok geçmiş olsun bizim de vardı böyle bir durumumuz ilk aydan itibaren sadece anne sütü alıyordu. Kilo alımı çok düşük olunca biraz mama takviyesi yaptık hipp combiyotik. İçtiği anda hemen bağırsaklar çalıştı. Şimdi ek gıdaya geçtik kendiliğinden yapıyor çok şükür. Tavsiyem şu olacak zararlı olduğunu düşünmüyorum. Çok güvendiğim bir abla gül çayı önermişti. O sıralar onu da denemiştim akşamına yapmıştı. Gülün taç yapraklarından üç dört tane kaynamış suda demlendirip iki üç tatlı kaşığı içiriyoruz.(Gülün ilâçlamamış olmasına dikkat edin) İsterseniz bir deneyin derim inş faydasını görür yavrum. Tekrardan çok çok geçmiş olsun