Oglumgoktug benim oğlum 7 aylık 1. Aydan itibaren aynı şeyleri yaşıyorum lütfen her duyduğunuzu denemeyin dahada rahatsız oluyorlar cerraha profesöre ve bağırsak doktorunada götürdüm söyledikleri şey cok emen bir bebek olduğu için çok fazla doluyor ve sıkışıyor çocuğun makatını sakın bir şeyle karıştırmayın bu tehlikeli çatlatabilirsiniz emmesini düzene sokun 3 saatte bir gibi bunun dışında cocuk cok huzursuzlanıp ağladığında ve çok şiştiğinde fitil veya lağman verin aynen hepsi bunu söyledi ve düzeleceğini söyledi ek gıdaya tamamen geçince bunu ancak çeken bilir çok yıpratıcı bi süreç hala çekiyorum o dedikleri masajların hepsini yapıyorum ama bazı cocuklarda böyle oluyor bunu önleyemiyoruz fitil veya lağman yapınca çocuk kaka yapmayı öğrenemiyor değil lütfen yanlış bilgilendirme yapmayalım sabırlı olup bekleyeceğiz