Mavilii Z44 feritin degeri bizim 4′tü ferruma başladıktan sonra yukselmeye başladı. Suan 16 olmuş. Doktorumuz 1 ay kadar daha devam edin sonra birakabilirsiniz dedi. Bende tam anlamıyorum ama sanırım normal seviyeye dönmüş bizim degerlerimiz
Mavilii Z44 feritin demir deposu. Onun dolması önemli aslında ama doktorunuz neden o değer bakmamış ki
Z44 Mavilii ferrum 1 ay kullandik aslında. Simdi sidefwr aldım ona başlayacağım yarin. Antibiyotik kullanılır simdi o bitsin öyle başlayayım dedim
Mavilii Z44 yok canım sideferle falan olmaz o. Sidefer ocean bestiron gibi damlalar desteklemek için kullanılır. Ilac yerine geçmez. Bence sen ya ferruma devam et yada ferro sanal falan kullan. Anca öyle Toparlanır. Ferrum ayrıca 1 ay kullanmışsınız daha hemen yükselmez ki. Surubunu mu kullanıyorsunuz ferrumun?
Z44 Mavilii yok damlasiydi ferrum. Ya dün aldım ama sidefer doktor onuda kullanabilirsin deyince. İyice kafam allak bullak oldu napcagimi bilemedim 😞
Mavilii Z44 madem almışsınız biraz kullanın Bi kere de onu deneyin. Belki işe yarar. Valla insan ne yapacağını şaşırıyor dimi😔
Z44 Mavilii cidden öyle ya. Yememekten dolayi mi böyle kansızlık oluyor ben onu merak ediyorum neden acaba
Mavilii Z44 benim oğlumda doğru düzgün bisey yiyip içmiyor. Et, süt, peynir, yumurta. Bunların hiç birini yemiyor. Biraz yeseler onlardan da vitamin alacaklar ama işte hep yemedikleri için böyle sorunlar çıkıyor. İleride duzelirler insAllah
Mavilii Z44 peki doktorunuz ne diyor bu duruma yani neden sürekli kan degeri düşüyormuş size bir açıklama yapmiyormu