Z44 feritin değeriniz nedir? Bizde ferrum kullaniyoruz. Nerdeyse 8 aydır falan kullaniyoruz. Daha yeni toparlamaya başladı. Bu arada bestiron, ocean, sidefer gibi damlalar ilac yerine geçmiyor. Takviye edici gıda gibi birsey. Onlar sadece desteklemek amaçlı. Bizde ocean kullanmistik ama maalesef hiç bir işe yaramamisti. Doktorumuz o zaman öyle bir açıklama yapmıştı. Ferrum, ferro sanal gibi ilaçlarla toparlayabiliriz demişti. Ferro yu ben iciremedim tadı çok kötü. O yüzden ferrum kullaniyoruz. Suan için bir sıkıntı yok ama sizde neden faydası olmamış anlamadım. Süt ürünleri ile arasında en az 2 saat olmalı. Onu kullandıktan sonra süt ürünleri içeren birseyler yiyip içerse p yüzden etki etmemiş olabilir. Ona dikkat edin